Shopping Cart

Koop Research Chemicals Online

Research Chemicals Nederland  Research Chemicals English

Betalen

Betaalmogelijkheden

Op welke manieren kan ik betalen?

Online kun je betalen met iDEAL, Bitcoins, creditcard (we accepteren Visa of MasterCard) of een handmatige overboeking.

In sommige gevallen kunnen wij geen creditcard betalingen aanbieden. Neem contact op met onze klantenservice voor de mogelijkheden.

Kan ik contant betalen?

Nee, wij accepteren geen contante betalingen.

Bied 123RC.nl | Research Chemicals achteraf betalen aan?

Ja. Wanneer je een bestelling plaatst en betaald via creditcard, wordt het bedrag op je creditcard gereserveerd. De daadwerkelijke afschrijving wordt pas gedaan na de levering. Op die manier betaal je dus achteraf.

Heeft 123RC.nl een veilige betaalomgeving?

Absoluut! Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om met jouw betalingen mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het slotje in je browser.

Betaling mislukt of geweigerd

Waarom is mijn creditcard betaling afgewezen?

Alle creditcard betalingen gaan bij ons door een externe betalingscontrole. Waarom de betaling is afgewezen, kunnen we helaas niet met je delen. We gaan er natuurlijk uit van jouw goede bedoelingen, maar we moeten de controlemethodes geheim houden.

Je bestelling is automatisch geannuleerd en de reservering zal binnen 2 werkdagen vervallen. Wil je je bestelling toch ontvangen? Plaats ‘m dan opnieuw en kies voor een andere betaalmethode.

Wat als ik dubbel betaald heb?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is het bedrag meerdere keren afgeschreven van je rekening, en heb je toch maar één order geplaatst? Dit bedrag krijg je natuurlijk zo snel mogelijk terug. Binnen 3 dagen staat het bedrag weer op je rekening, beloofd. Neem voor de zekerheid contact op met onze klantenservice.

Waarom klopt de betaalstatus in Mijn Account niet?

Soms duurt het wat langer voordat de website herkent dat je hebt afgerekend. Het kan tot één uur duren voordat wij jouw betalingen binnenkrijgen. Controleer of er geld is afgeschreven van je rekening.

  • Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om even te wachten tot het uur voorbij is. Na een uur niks ontvangen? Je bent het snelst geholpen via email. E-mail ons een screenshot van je bankafschrift waarbij het transactienummer zichtbaar is en we zoeken je betaling op.
  • Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan dan je bestelling opnieuw plaatsen.
Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?

Controleer of er geld is afgeschreven.

  • Door drukte op het betalingsplatform van 123RC.nl raakt een betaling soms vertraagd. Heb je na 1 uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Je bent het snelst geholpen via email of WhatsApp. Stuur ons een screenshot van je bankafschrift waarbij het transactienummer zichtbaar is via e-mail of WhatsApp het naar 0614740924. Wij sturen je dan de orderbevestiging.
  • Check ook even je spam-box, soms komt je orderbevestiging daar binnen.

Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen.

Facturen

Wat als ik mijn factuur nog niet heb ontvangen?

Controleer of je factuur in Mijn Account staat, onder ‘Mijn Bestellingen’. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je per mail de factuur in de verzendbevestiging.

Wat als mijn factuur niet klopt?

Stuur ons een e-mail met daarin:

  • je ordernummer
  • je gewenste aanpassingen

Dit kan tot 30 dagen na de opmaak van de factuur. Je krijgt dan van ons binnen 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in je mailbox, waardoor je huidige factuur komt te vervallen.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Zodra we je bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging. Je kunt je facturen ook downloaden in je besteloverzicht in Mijn Account. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je de factuur in de verzendbevestiging.

Staat jouw vraag hier niet bij? Neem dan contact op met met onze klantenservice via het contactformulier of via Whatsapp op 0614740924